بهزاد مهدوی
ملقب به بهزاد پکس
متولد ۲۳ . تیر . ۱۳۶۷
محل تولد: تهران/ میدان ولیعصر
بهزاد مهدوی از کودکی علاقه فراوانی به شعر و ترانه داشت. او از سن ۱۵ سالگی شروع به نوشتن شعر و ترانه  کرد و همزمان با این نوشتن ها نسبت به علاقه ای که به موسیقی فارسی مخصوصا رپ داشت از سال ۸۳ شروع به کار در سبک رپ کرد و استارت کار خود را با آهنگی فان به نام بچه نه نه شروع کرد و با همکاری با خوانندگان چون مهران تقضا و …
بهزاد پکس اولین آهنگ خودش رو در استدیو اوج مهر رکورد کرد و با موفقیت در این آهنگ، آهنگ دوم خودش رو با نام فرار مغز ها که این روال به طور عادی ادامه پیدا کرد و با همکاری های پیایی خود با خواننده های شرق تهران، چندین ترک را با موفقیت رکورد کرد ولی پخش آنچنانی نشد.
بالاخره در سال ۸۴ بهزاد پکس آهنگ به نام غریب کش با همکاری احسان سلامی استعداد خودش رو نشون داد که این آهنگ به خوبی پخش شد و باعث شد تا بهزاد پکس با امید بیش‌تر کار خودشو ادامه داد و شروع با همکاری هایی با شهاب مقدم، علیرضا فرد، شهروز شبخیز شروع به کار کرد. در تمام این همکاری ها بهزاد پکس تمامی شعر ها و تکست ها چه رپ چه پاپ رو خوش گفته و تنظیم و… به عهده ی شهاب مقدم و علیرضا فرد بوده. این همکاری ها همچنین ادامه داشت تا سال ۸۹ و درسال ۸۹ دومین موفقیت بهزاد پکس در اهنگی به نام غریب کش ۲ با تنظیم سامان ابراهیمی وارد بازار موسیقی شد. این آهنگ طبق زیبایی و خاص بودن خود طرفداران زیادی پیدا کرد.
منبع: سوالی

در ادامه ی مطلب چندنمونه از آهنگ های زیبای بهزادپکس را معرفی می کنم.

چند نمونه از آهنگ های زیبای بهزادپکس:
درد و دل ۲ از آلبوم پادشاه دیسلاو (به همراه امیر کلهر)
لباس خیانت ۲ از آلبوم پادشاه دیسلاو (به همراه احمد سولو و سامان fp)
عشق کوکی از آلبوم زخم کاری (به همراه احمد سولو و رضا طاها)
شلیک از آلبوم زخم کاری (به همراه احمد سولو)
عصبیم از آلبوم برج میلاد
و ...

Sina Moradi