• به‌روزرسانی 7: (۱۴۰۱/۱۱/۱۱)

درود بر شما دوستان و همراهان کافه‌ای

بالاخره بعد از گذشت حدود ۴ ماه، به تدریج محدودیت‌هایی که روی کافه و وب‌سایت رسمی گروه نرم‌افزاری ما یعنی سامینتک قرار داده شده بود در حال برطرف شدن هستند.

بیش از ۶ سال از عمر کافه گذشت. بعضی دوستان از روزهای اولیه‌ی انتشار برنامه همراه ما بودند و امیدواریم همیشه باشند. بدونید هرگز محبت و حمایت شما رو فراموش نخواهیم کرد. کافه بدون شما کافه نیست. خیلی از دوستان هم به دلایلی ما رو ترک کردند. امیدواریم بتونیم اون دوستان رو هم دوباره برگردونیم...

 

  • به‌روزرسانی 6: (۱۴۰۱/۰۹/۲۹)

به کافه پرواز کن! 🕊
کافه نسخه پرواز منتشر شد. 🎉 
اگه دوس داری برگردی پیش دوستای کافه‌‎ایت از برگشتت به کافه خوشحال می‌شیم. این نسخه بدون اختلال قابل دسترس هست و برای استفاده از اون کافیه به وب‎‌سایت ما بری و اون رو دانلود کنی.

🌐 https://cafe-online.ir

کانال تلگرامی کافه برای دریافت اطلاعیه‎‌ها

📢 @CafeJomle

ایمیل پشتیبانی برای ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات:

📩 support@cafe-online.ir

لطفا این اطلاعیه رو با دوستان کافه‌‎ای خودتون به اشتراک بگذارید.

به امید دیدار

 

  • به‌روزرسانی 5:

درود بر دوستان کافه‌ای◾️

آخرین نسخه کافه رو قبلا در کانال قرار نداده بودیم، چون کاربرها باید از «بازار» و ... اون رو دانلود می‌کردن
اما از اونجایی که به دلیل شرایط کنونی مجبور به برداشتن برنامه از مارکت‌ها شدیم فایل نسخه آخر رو موقتا در کانال قرار میدیم که بتونید مستقیم دانلود و استفاده کنید.

البته متاسفانه همچنان مشکل اتصال در اینترنت‌های همراه پابرجاست. ولی با به اشتراک‌گذاری این پست می‌تونید این شانس رو به دوستانتون بدید که دوباره توی کافه همدیگه رو پیدا کنن...

آی دی کانال تلگرام رسمی کافه جمله: @CafeJomle

 

  • به‌روزرسانی 4:

بیش از یک ماه از بسته شدن شبکه اجتماعی کافه در سالگرد ۶ سالگی اون گذشت و متاسفانه هنوز پیگیری‌های ما بدون هیچ پاسخی باقی مانده‌اند. هنوز دسترسی به برنامه در اینترنت‌های همراه ممکن نیست!
خورشید پشت ابر باقی نخواهد ماند...
شرمنده‌ی شما کافه‌ای‌ها هستیم. به شما مردم افتخار می‌کنیم.

تمامی اطلاعیه‌های رسمی مرتبط به تغییر وضعیت کافه، در همین کانال تلگرامی ما منتشر خواهند شد. لطفاً به دوستانتون هم این موضوع رو اطلاع بدید.

 

  • به‌روزرسانی 3:

همون‌طور که بعضی از شما دوستان اطلاع دارید، اخیرا کافه بر روی بعضی از اینترنت‌های خانگی فعال شده و به همین دلیل دسترسی به کافه برای این دسته از کاربرها امکان‌پذیره.

اما هنوز دسترسی به کافه از طریق اینترنت همراه فعال نشده و عده زیادی به اینترنت خانگی دسترسی ندارن. هنوز در حال پیگیری این موضوع هستیم. مدت زیادی صبر کردید ولی لطفاً باز هم صبور باشید و به شایعات توجهی نکنید...

کافه با حمایت مستقیم شما و برای شما دوستان ساخته شده و تا زمانی که شما حامی باشید کافه هم باقی خواهد بود...

 

  • به‌روزرسانی 2:

متاسفانه سامینتک که شبکه اجتماعی کافه‌جمله زیر مجموعه‌ی اون محسوب میشه بدون هیچ اخطار یا حتی توضیحی فیلتر شده و به همین دلیل هیچ‌کدام از سرویس‌های سامینتک در حال حاضر در دسترس نیست.
ما بلافاصله پیگیر موضوع شدیم اما هیچکدام از مسئولین مربوطه پاسخگو نیستند و حتی جواب هیچکدام از تماس‌های ما بعد از گذشت حدود 20 روز تا این لحظه به درستی داده نشده!

از این که در این شرایط نتونستیم میزبان شما باشیم شرمنده و ناراحت هستیم. ما همچنان برای بازگشت کافه و جمع کردن شما دوستان تلاش می‌کنیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسیم.

کافه با حمایت مستقیم شما و برای شما دوستان ساخته شده و تا زمانی که شما حامی باشید کافه هم باقی خواهد بود...

 

  • به‌روزرسانی 1:

🔺 به دلیل مشکل به وجود آمده، برای جلوگیری از ورود کاربران جدیدِ بدون اطلاع از وضعیت کافه، برنامه به درخواست خودمون از مارکت‌ها برداشته شده. بعد از حل مشکل دوباره اپ رو در مارکت‌ها فعال می‌کنیم.
زمان دقیقی برای برگشت کافه نمی‌تونیم اعلام کنیم اما طی ۱ هفته الی ۱ ماه آینده برمی‌گردیم.

🔺 قبول داریم این زمان زیادی هست و اولویت ما قطع نشدن ارتباط شما با هم! و به همین دلیل می‌تونید تا زمان برگشت کافه وارد گروه تلگرامی موقت کافه‌ای‌ها بشین... آی دی کانال تلگرام رسمی کافه جمله: @CafeJomle

 

  • متن سابق اطلاعیه: (۱۴۰۱/۰۷/۰۱)

با سلام
متاسفانه به نظر می‌رسه عده‌ای از کاربرها (از جمله این بنده‌ی حقیر) در دسترسی به برنامه دچار مشکل شدند و ارتباط با سرور تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.
در حال پیگیری برای رفع هرچه سریع‌تر مشکل هستیم تا بتونید مجددا به جمع کافه‌ای‌ها بپیوندید. بابت این مشکل از شما عذرخواهی می‌کنیم.
با احترام - مدیر کافه‌جمله / سینا مرادی