اونی که باس به ما می‌رسید، رسید… شما ندو… نمیرسی…

N2Nmrsi

 

هر ردپای آهویی را که دیدی دنبال نکن...

این روزها زیادند گرگ هایی که با کفش آهو راه می‌روند!

 

دروغ بگو تا باورت کنند

آب زیر کاه باش تا بهت اعتماد کنند

بی غیرت باش تا آزادی حس کنند

خیانت هایشان را نادیده بگیر تا آرام باشند

کذب بگو تا عاشقت شوند

هرچه نداری بگو دارم هرچه داری بگو بهترینش را دارم

اگه ساده ای ، اگه راستگویی ، اگه باوفایی ، اگه با غیرتی اگه یکرنگی بدان که همیشه تنهایی رفیق …

 

مشکل ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻓﻬﯿﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺗﺮﺩﯾﺪﻧﺪ

اما

ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﺣﻤﻖ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ !

 

شاهی برای سرگرمی خود بازی ساخت که همه بر سنگ ترازو روند و هر کس که وزنش کمتر بود کشته شود.

از بخت بدم منو یارم رو به روی هم افتادیم.

من برای اینکه یارم زنده بماند ده روز غذا نخوردم.

روز مسابقه خود را سبک گرفتم،

غافل از اینکه یارم به پاهایش وزنه وصل کرده بود…

 

در دنیای ما شغال‌ها وکفتارها توبه کرده اند...

لاشخورها لاشخوری نمی کنند!

اما

امان از آهوهای تازه به دوران رسیده...

 

ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﺷﮏ‌ ﻫﺎﯾﻢ ﻧﺒﺎﺵ!

ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪﻡ ﺑﺘﺮﺱ ﮐﻪ ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﺷﮏ‌ ﻫﺎﯼ ﻓﺮﺩﺍﯼ ﺗﻮﺳﺖ

 

من درگذشته ام در گذشته ام!

 

خداوندا…!

قسمتت و حکمتت بماند برای آن‌هایی که درکش می‌کنند!

برای من نفهم

فقط معجزه کن...

 

If you want to make an apple pie from scratch,

You must first create the universe.

 

My plan is to forgive and forget:

Forgive myself from being stupid

&

Forget you ever existed...

 


삼 - 사먄덱 - 시나 모라삼

Sina Moradi